Friday, December 18, 2009

Gambar Artis Hannah Tan dibelakang tabir filem Myspy

Hannah Tan, Daphne Iking dan Carmen Soo dalam myspyHannah Tan yang memulakan kariernya sebagai penyanyi kini beralih arah kepada belakon filem, Hannah Tan model dan pelakon popular ini adalah salah satu daripada pelakon utama dalam filem Myspy arahan Afdlin Shauki. Filem 'myspy' yang bakal ditayangkan di pawagam seluruh Malaysia pada 03 Disember 2009 ini juga menampilkan AC Mizal, Harun Salim Bachik, Hannah Tan, Carmen Soo dan Ridzuan Hashim sebagai pelakon utama.

Filem myspy yang bergenrekan komedi ini dikatakan amat kelakar dan wajib tonton bagi peminat-peminat filem komedi. Dari barisan pelakon utamanya pun kita sudah boleh tahu betapa kelakarnya filem ini nanti..

Sinopsis Myspy
AJ yang liar juga buta warna dan Salleh, seorang pesara polis yang cuba menjual rekaannya kepada Polis Diraja Malaysia. Kedua-duanya membenci satu sama lain.Namun, penyiasat-penyiasat persendirian ini harus bergabung tenaga untuk menyelesaikan kes terbesar mereka. AJ dan Salleh akan berdepan dengan seorang Datuk yang korup, pencuri dan pembunuh kembar, setiausaha yang seksi dan sebuah sindiket pencuri hasil seni.macam mana kesudahanya nanti, kita tunggu kemunculan filem myspy dipawagam.

Apa-apa pun jom kita layan gambar Hannah Tan di belakang tabir filem Myspy.

Hannah Tan dan ac mizal dalam myspy







Hannah Tan, Daphne Iking dan Carmen Soo dalam myspy
Hannah Tan dalam myspy
Hannah Tan dalam myspy
Hannah Tan dalam myspy
Hannah Tan dalam myspy

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright 2009 All Rights Reserved Gambar.mygosip.com Under Most Wanted Malaysian Entertainment Weblog MyGosip.com
All Images And Article Fall Under creativecommons Licenses