Friday, December 18, 2009

Gambar Artis Fazura dicium Aaron Aziz dalam pisau cukur

Fazura dicium Aaron Aziz dalam pisau cukurFazura yang bergandingan dengan Aaron Aziz dalam filem terbaru arahan Bernard Chauly, 'pisau cukur' dikatakan gementar apabila Fazura hampir dicium oleh Aaron Aziz. Babak yang agak panas itu juga dikatakan salah satu diantara babak yang benar-benar mencabar buat Fazura.

"Memang susah sangat ketika adegan tersebut. Gementar pun ada juga pada awalnya. Tapi kami asyik ketawa saja sehingga menyukarkan lagi penggambaran untuk babak itu" kata Fazura.

seperti biasa, buat peminat Fazura dan Aaron Aziz kami ada sediakan gambar Fazura dan Aaron Aziz bercium.. teng teng teng, pasti ada yang jeles lepas ni...

Walau apapun, kita nantikan la filem 'Pisau Cukur' ni ditayangkan di pawagam seluruh negara mulai 5 November 2009.
Fazura dicium Aaron Aziz di filem pisau cukurSinopsis filem Pisau Cukur
Apa yang akan terjadi bila mangsa dan pemburu sama-sama terperangkap di atas kapal percutian mewah? Dua orang gadis pisau cukur, Bella dan Intan, bertembung dengan tiga orang Datuk, tiga orang isteri Datuk, dua orang anak Datuk, seorang detektif dan seorang peminat setia Bella. Siapakah yang memburu dan siapa pula diburu? Dalam pelayaran yang penuh kejutan dan kelucuan, apa pun boleh terjadi!

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright 2009 All Rights Reserved Gambar.mygosip.com Under Most Wanted Malaysian Entertainment Weblog MyGosip.com
All Images And Article Fall Under creativecommons Licenses